Opieka informatyczna

Outsourcing

Informatyczna obsługa serwisowa zlecona firmie zewnętrznej to najlepszy sposób na utrzymanie bieżącej sprawności sprzętu komputerowego, infrastruktury sieciowej, oprogramowania i peryferyjnych urządzeń komputerowych z szybkim czasem reakcji na wszelkie problemy sprzętowe i programowe przy jednoczesnym zminimalizowaniu kosztów.

Właściwe zrozumienie problematyki Twojej firmy i określenie potrzeb informatycznych są podstawą do podejmowania prawidłowych i szybkich działań.

Proponowany zakres usług:

  • diagnozowanie i bieżące usuwanie problemów sprzętowych i programowych,
  • naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne posiadanego sprzętu komputerowego,
  • przeglądy sprawności sprzętu i jego okresowe konserwacje,
  • modernizacja i rozbudowa sprzętu i infrastruktury sieciowej,
  • nadzór nad sieciami komputerowymi, a także ich administrowanie,
  • doradztwo w zakresie rozwiązań informatycznych i planowanych zakupów,
  • współtworzenie polityki bezpieczeństwa i zasad dostępu do danych,
  • usuwanie wirusów i naprawa uszkodzonego przez nie oprogramowania,
  • tworzenie okresowych kopii bezpieczeństwa na powierzonych nośnikach,
  • odzyskiwanie danych po awariach z utworzonych kopii bezpieczeństwa,
  • pomoc użytkownikom oprogramowania w zakresie jego prawidłowej obsługi,
  • prowadzenie ewidencji napraw sprzętu objętego umową serwisową.

Decyzja o podjęciu współpracy skutkuje podpisaniem umowy serwisowej.

Masz pytania? Zadzwoń do nas
+48 600 743 957