Opieka informatyczna
Outsourcing
Informatyczna obsługa serwisowa zlecona firmie zewnętrznej to najlepszy sposób na utrzymanie bieżącej sprawności sprzętu komputerowego, infrastruktury sieciowej, oprogramowania i peryferyjnych urządzeń komputerowych z szybkim czasem reakcji na wszelkie problemy sprzętowe i programowe przy jednoczesnym zminimalizowaniu kosztów.
Właściwe zrozumienie problematyki Twojej firmy i określenie potrzeb informatycznych są podstawą do podejmowania prawidłowych i szybkich działań.

Proponowany zakres usług:
- diagnozowanie i bieżące usuwanie problemów sprzętowych i programowych,
- naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne posiadanego sprzętu komputerowego,
- przeglądy sprawności sprzętu i jego okresowe konserwacje,
- modernizacja i rozbudowa sprzętu i infrastruktury sieciowej,
- nadzór nad sieciami komputerowymi, a także ich administrowanie,
- doradztwo w zakresie rozwiązań informatycznych i planowanych zakupów,
- współtworzenie polityki bezpieczeństwa i zasad dostępu do danych,
- usuwanie wirusów i naprawa uszkodzonego przez nie oprogramowania,
- tworzenie okresowych kopii bezpieczeństwa na powierzonych nośnikach,
- odzyskiwanie danych po awariach z utworzonych kopii bezpieczeństwa,
- pomoc użytkownikom oprogramowania w zakresie jego prawidłowej obsługi,
- prowadzenie ewidencji napraw sprzętu objętego umową serwisową.
Decyzja o podjęciu współpracy skutkuje podpisaniem umowy serwisowej.